The Forum of Greek Wargamers
 
ΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» WTS GREY KNIGHTS
από andreasch Πεμ 02 Αυγ 2018, 19:11

» Πωλείται στρατός Empire/Free People Warhammer/AoS
από powerslave Κυρ 29 Ιουλ 2018, 19:04

» Πωλουνται Grey Knights
από powerslave Κυρ 29 Ιουλ 2018, 19:03

» WTS fantasy, orcs&goblins, ogre, high elves
από tasoe Σαβ 21 Ιουλ 2018, 11:36

» WTS armybooks fantasy και battle magic cards
από tasoe Παρ 20 Ιουλ 2018, 21:00

Blog Feeds
Αυγουστός 2018
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Μοιραστείτε | 
 

 Killing Blow

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
KeyserSoze
Champion
Champion


Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ηλικία : 30
Τόπος : Αθήνα
Currently Playing : WarhammerFanatsy/HeroQuest/Epicentre
Registration date : 09/04/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Killing Blow   Πεμ 28 Αυγ 2014, 16:41

Ας πούμε ότι δίνω στους Tomb Guards Killing Blow μέσω του Djaf's Incantation of Cursed Blades, που σημαίνει ότι λειτουργεί στο 5+. Αν όμως λόγω κάποιου augment/hex χτυπάω πχ με S2 vs T4, τα 5+ rolls ενεργοποιούν το Killing Blow?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Releaser...
Hero
Hero
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 653
Ηλικία : 33
Registration date : 08/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Killing Blow   Πεμ 28 Αυγ 2014, 16:49

To Killing blow είναι Killing Blow. Δεν έχει σημασία το St, μόνο το μέγεθος του μοντέλου (αν δεν είναι Heroic).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
KeyserSoze
Champion
Champion


Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ηλικία : 30
Τόπος : Αθήνα
Currently Playing : WarhammerFanatsy/HeroQuest/Epicentre
Registration date : 09/04/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Killing Blow   Πεμ 28 Αυγ 2014, 17:01

Ας πούμε ότι χτυπάω infantry. Ισχύει δηλαδή ο κανόνας ακόμα και αν το 5 rolls δεν επαρκούν για να περάσουν wound?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sonbad
Champion
Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Registration date : 17/05/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Killing Blow   Πεμ 28 Αυγ 2014, 18:19

KeyserSoze έγραψε:
Ας πούμε ότι χτυπάω infantry. Ισχύει δηλαδή ο κανόνας ακόμα και αν το 5 rolls δεν επαρκούν για να περάσουν wound?

οχι δεν το πετυχαινεις, γιατι απλα εσυ εχεις killing blow στο 5+ δεν ειναι οτι γουνταρεις στο 5+. ειναι ξεχωριστα rules. αν τυχει να πρεπει να γουνταρεις μονο στα 6αρια κι εχεις 5+ blow μονο τα 6αρια θα πιαστουν. για τα 5αρια απλα θα ξενερωσεις που πηγε τσαμπα το spell Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Releaser...
Hero
Hero
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 653
Ηλικία : 33
Registration date : 08/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Killing Blow   Πεμ 28 Αυγ 2014, 19:18

Άλλο το to wound, άλλο το killing blow, μην μπερδεύεστε. Αν π.χ. βαράς με St4 σε Τ10 και έχεις Killing Blow στο 5άρι, ψοφάει στο 5άρι. Το ότι έχεις killing blow στο 5αρι δεν σημαίνει οτι κάνεις και to wound πάντα στο 5άρι όμως.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Killing Blow
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: