The Forum of Greek Wargamers
 
ΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» SHADESPIRE FULL COLLECTION
από andreasch Τρι 16 Οκτ 2018, 14:47

» WTS TYRANIDS ARMY
από andreasch Τρι 16 Οκτ 2018, 10:00

» Grey knights army
από sonbad Δευ 15 Οκτ 2018, 19:59

» WTS TYRANIDS WH 40K
από nikkon1992 Κυρ 14 Οκτ 2018, 18:38

» WTS AOS STARTER BOX STORMCAST ETERNALS
από dikakos Πεμ 11 Οκτ 2018, 10:27

Blog Feeds
Οκτώβριος 2018
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Μοιραστείτε | 
 

 Sniper Rule !

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Tzortz
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Ηλικία : 36
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Sniper Rule !   Σαβ 17 Μάης 2014, 22:42

Το 50% λεει οτι θα παρει τις βολες του προφιλ , το αλλο 50% λεει οτι θα παρει μονο 1 shooting attack ...

Ηδη σε ενα τουρνουα το rulling ηταν 1 βολη . Απο τοτε υπηρξαν αρκετες "γκρινιες" και θα ηθελα να ξεκαθαρισω απο καθε αποψη-πλευρα το σωστο του κανονα ετσι ωστε να μην υπαρχει προβλημα στην δημιουργια λιστας..


Ακουω τις γνωμες σας ...μαζι με καποιο FAQ το οποιο θα βοηθουσε !  afro


ΥΓ. Η γνωμη μου -αν και πολυ θα ηθελα να αλλαξει :Ρ - ειναι οτι βαρας 1 .

_________________
I'm like a fine wine .... i taste better as i get older !
We have to be greater of what we suffer ... !


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Tzortz στις Κυρ 18 Μάης 2014, 02:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reaper
Knight
Knight
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 404
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθηνα
Currently Playing : Destruction and Chaos
Registration date : 18/04/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Σαβ 17 Μάης 2014, 23:28

Το sniper rule σου λεει''αλλαξε ολες τις επιθεσεις του μοντελου για μια!a shoot οπως λεει!ομως στην περιπτωση των maneater sniper το οπλο εχει multiple shoot!δηλ ριχνεισ μια βολη με special rule x2!οποτε εγω ειμαι τησ αποψης οτι με sniper βαρανε 2 ο καθενας εφοσον πληρωσεις το brace!

Eφερα σαν παραδειγμα τους maneaters γιατι εκει παιζει ενα θεμα!αυτο πιστευω εγω για τ θεμα!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reaper
Knight
Knight
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 404
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθηνα
Currently Playing : Destruction and Chaos
Registration date : 18/04/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Σαβ 17 Μάης 2014, 23:36

Βεβαια αυτο ειναι κ λιγο εριστικο!τι να πω!ας μιλησου κ τα αλλα παιδια για να βρουμε νοημα επιτελους!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasch
Spamlord
Spamlord
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1167
Ηλικία : 37
Registration date : 05/07/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 02:11

Απο common sense, αλλα και οπως το λεει το βιβλιο η βολη θα επρεπε να ειναι μια. Ειναι ξεκαθαρο οτι ο κσνονσς σνιπερ λεει πως αντικαθιστας ολες τις βολες που εχεις για μια με αυτη τη σπεσιαλ ιδιοτητα! Εδεις 15 οπλα πανω σου, βαρας 2432 βολες? Τα ξεχνας ολα για μια και μονο μια σνιπερ βολη! Το μουλτιπλ δεν ισχυει για τι σνιπερ! Γιατι ειδικα στην περιπτωση των ογκρ σου δινει μουλτιπλ 2 γιατι εχεις δυο οπλα! Αλλα τα βαζεις στην ακρη για μια σνιπερ βολη! A SNIPER SHOT! A... αυτο το Α ειναι που κανει ολη τη διαφορα! Ενοικος, οχι πληθυντικός.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
john doc
Hero
Hero
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 523
Ηλικία : 24
Τόπος : patra
Currently Playing : daemons
Registration date : 08/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 02:27

συμφωνω με ανδρεας απλη λογικη νομιζω..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 02:29

Exchange your shooting attacks for a shot with the sniping special rule.
Ούτε οι waystalkers ούτε οι maneaters μπορούν να ρίξουν κ διπλές κ sniping shots.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JimBouz
Spamlord
Spamlord
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1643
Ηλικία : 44
Currently Playing : WARHAMMER FB & 40K
Registration date : 23/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 10:23

αλλη ερωτηση σχετικη με το σναιπερ παρακαλω.

ενας μαγος βρισκεται στο δευτερο ρανκ και τον σναιπεραρει ενας ευσωμος τυπος που τρωει ανθρωπους (ακα μανητερ) εκτος απο το -1 του σναιπερ εχει και -2 χαρντ καβερ ή οχι??

ΥΓ.διαβαζοντας το ρουλμπουκ η γνωμη μου κι εμενα ειναι οτι βαρας 1 βολη σναιπερ και οτι μοντελα του ιδιου γιουνιτ δεν δινουν χαρντ καβερ σε ενα χαρακτηρα στο δευτερο ρανκ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 11:23

Στο ETC δεν έχει extra cover.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JimBouz
Spamlord
Spamlord
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1643
Ηλικία : 44
Currently Playing : WARHAMMER FB & 40K
Registration date : 23/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 12:51

γιατι στο GT εχει?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 13:20

Δεν υπάρχει faq που να το απαντά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reaper
Knight
Knight
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 404
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθηνα
Currently Playing : Destruction and Chaos
Registration date : 18/04/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 14:37

οκ οποτε εγινε ξεκαθαρο οτι η βολη sniper ειναι μια!
επισης στο GT νομιζω οτι παιρνει το cover γιατι ο κανονας λεει: A sniper's shot suffer an additional -1 to hit penalty,IN ADDITION TO ANY OTHER MODIFIERS

rulebook pg 75 τελος πρωτης παραγραφου!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Δημητριος
Champion
Champion


Αριθμός μηνυμάτων : 210
Registration date : 13/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 14:44

απο τη στιγμη που οι τοξοτες του 2ου ρανκ δεν παιρνουν πεναλντι (απο τους δικους τους,του 1ου ρανκ) γιατι να παιρνουν οι αντιπαλοι?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reaper
Knight
Knight
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 404
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθηνα
Currently Playing : Destruction and Chaos
Registration date : 18/04/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 15:30

ετσι οπως το καταλαβαινω εγω ειναι οτι ολο το Unit των τοξοτων βαρανε εναν κοινο στοχο!ενω οταν ενας champion πχ της empire που απο ολη τη μοναδα ειναι ο μονος που παιρνει sniper μπορει να βαρασει διαφορετικο στοχο!εξαλλου ο κανονας του sniper λεει οτι αυτος που θα ριξει sniper βολη μπορει να ριξει σε διαφορετικο στοχο απο τη μοναδα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
john doc
Hero
Hero
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 523
Ηλικία : 24
Τόπος : patra
Currently Playing : daemons
Registration date : 08/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 15:58

μα το hard cover το δινει μια αλλη μοναδα που παρεμβαλεται και οχι η ιδια η μοναδα την οποια εχεις ως στοχο. με αλλα λογια ο χαρακτηρας αποτελει μερος της μοναδας (unit + char = 1) και θεωρω οτι δεν παιρνει hard cover απο τα μοντελα της ιδιας του της μοναδας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Ηλικία : 40
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 16:07

Στο GT έτσι όπως το διαβάζω εγώ στο rulebook καταρχήν παίζει true LOS εάν τον βλέπεις έστω και λίγο τον βαράς. Επίσης στο cover section αναφέρει ότι εάν το Target είναι obsucured από άλλο MODEL παίρνει hard cover .

To Πίσω ρανκ ενός unit που ρίχνει shooting attacks , λέει ξεκάθαρα ότι χρησιμοποιεί του μπροστινού του μοντέλου το LOS for all purposes of shooting , φαντάζομαι γι αυτό δεν παίρνει κανένα μείον από τα μπροστινά του , και γι ΄αυτό δεν αποτελεί παράδειγμα για το αντίθετο .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3097
Registration date : 19/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 16:08

GT hard cover

ETC no cover
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JimBouz
Spamlord
Spamlord
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1643
Ηλικία : 44
Currently Playing : WARHAMMER FB & 40K
Registration date : 23/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 18:24

ουτε στο GT ειναι χαρντ καβερ παιδια.. οπως το ειπε ο John doc ειναι.

page 41 brb ...we also count intervening units as hard cover....

αρα μοντελα του ιδιου γιουνιτ δεν προσφερουν επιπλεον καβερ. Very Happy 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ragnar
Champion
Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 227
Ηλικία : 40
Τόπος : Ιλιον-Αθηνα
Currently Playing : Warhammer fantasy&Bolt Action
Registration date : 28/07/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 18:59

john doc έγραψε:
μα το hard cover το δινει μια αλλη μοναδα που παρεμβαλεται και οχι η ιδια η μοναδα την οποια εχεις ως στοχο. με αλλα λογια ο χαρακτηρας αποτελει μερος της μοναδας (unit + char = 1) και θεωρω οτι δεν παιρνει hard cover απο τα μοντελα της ιδιας του της μοναδας.
προσωπικα συμφωνω απολυτα(χωρις αυτο να σημαινει οτι εχω δικιο).
κατα εμε οπως λεει το βιβλιο "we also count intervening unit as hard cover etc etc page41 BRB)
o χαρακτηρας  οταν μπαινει σε unit θεωρουνται σαν ενα
"whilst a character is part of a unit,both he and the unit(including any other characters hat have joined that unit)are treated as a single combined unit for all purposes,save for the exceptions listed here.. page 99BRB.
αρα κατα εμε παντα δεν παιρνει το hard cover γιατι δεν θεωρειτε intervening unit το μοντελο που βρισκετε μπροστα απο τον χαρακτηρα αλλα μερος του unit.
δυστιχως οι ελεεινοι κανονες του true line of sight ειναι αυτοι που δημιουργουν τετοια προβληματα.ευελπιστω να αλλαξουν στην επομενη εκδοση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Ηλικία : 41
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 21:36

Στην ιδια μοναδα δε παιρνεις χαρντ κοβερ , καπου εχει απαντηθει και στο ετς σε ενα ποστ.
συμφωνω με τα πιο πανω παιδια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Ηλικία : 40
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Κυρ 18 Μάης 2014, 22:30

Διαβάζετε τον βασικό κανόνα και αγνοείτε τους επιμέρους κανόνες που διέπουν το GT . True LOS , όταν το μοντέλο είναι obscured , παίρνει hard cover .

To Sniniping είναι ειδικός κανόνας Shooting , και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το general ruling του shooting γι αυτόν τον σκοπό . Δεν είναι General shooting . Είναι αστείο να λέμε ότι βλέπω μια τρίχα από το μοντέλο και το βαράω χωρίς πέναλτι σε true LOS παιχνίδι που υπάρχουν ξεκάθαροι κανόνες LOS.

Το ETC είναι άλλη ιστορία και έχει απαντηθεί από τα παιδιά .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tzortz
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Ηλικία : 36
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Δευ 19 Μάης 2014, 07:41

Spiroz την επομενη φορα που θα παιξουμε , το πισω ρανκ απο τους τοξοτες σου θα σε αφησω να το ριχνεις με -2 αν θελεις :Ρ

Εχει απαντηθει σε FAQ οταν ειχε πρωτοβγει η εκδοση ( το οποιο και τωρα δεν βρισκω φφς ) . Δεν θα παρεις -1 η -2 η -100τεσπα αν βαρας την γκομενιτσα στο 2ο ρανκ της lance .

_________________
I'm like a fine wine .... i taste better as i get older !
We have to be greater of what we suffer ... !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Ηλικία : 40
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Δευ 19 Μάης 2014, 09:11

Γιώργο δεν έχει καμία σχέση αυτό που λές γιατί το γράφει μέσα στο βασικό ότι το πίσω ρανκ χρησιμοποιεί το LOS του μπροστά "for all purposes of shooting " Razz .

Είπαμε έχουμε καιρό να παίξουμε αλλά να διαβάζουμε ακόμα και σ΄αυτή την ηλικία το έχουμε ! Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Ηλικία : 41
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Δευ 19 Μάης 2014, 09:40

Για να μην υπαρχει αμπιουζ απο ολες τις πλευρες καλο ειναι να δουμε ακριβως τι διαβαζουμε στο βιβλιο των κανονων.

Cover.

"If the majority of the models in the target unit is obscured from the shooting models view by other models friend or enemy or by terain than an additional to hit modifier is applied.
It is comon for some mdels in the firing unit to have somethink in the way and for others to have a clear shot."

Θα υπαρχε μια μικρη ασαφεια για το αν τα μοντελα της ιδια της μοναδας που δεχετε τα πυρα , δινουνε κοβερ. Αν ο χαρακτηρας και η μοναδα θεωρειτε ΕΝΑ τοτε δε δινετε χαρντ κοβερ. αν ειναι δυο διαφορετικα αντικειμενα ,τοτε ναι.
Ολα αυτα ομως, ΑΝ δεν υπηρχε η σελιδα 99 που παρεθεσε ο Ραγκναρ και ετσι , εχουμε πια την απαντηση μας ολοκληρωμενη.

"whilst a character is part of a unit,both he and the unit(including any other characters hat have joined that unit)are treated as a single combined unit for all purposes,save for the exceptions listed here.. page 99BRB.

Ειναι ξεκαθαρο, δε δινετε χαρντ κοβερ. αφου ο κανονας του κοβερ ειναι απολυτα σαφης οτι το κοβερ δινετε απο other models που παρεμβαλονται η τεραιν.
Απο τη στιγμη που η μοναδα με τους χαρακτηρες ειναι "a single combine unit" η απαντηση εχει δωθει.

Βεβαια αυτα μεχρι να βρουμε καποια αλλη σελιδα στο βιβλιο που να λεει αλλα Razz
οποιος βρει μας λεει να το δουμε.
Για την ωρα ειναι ξεκαθαρο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Boromir
Champion
Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 131
Ηλικία : 35
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Flames of War, Board Games, Βolt action
Registration date : 18/06/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Δευ 19 Μάης 2014, 10:09

Συγνωμη κιολας αλλα απο ποτε το single combined unit ειναι και ολο ενα μοντελο?Αμα ειναι να βαζουμε σε ενα infantry unit ενα χαρακτηρα monstrous infantry να κοβουμε και τα stomp στο infantry unit.Αλλο πραγμα το μοντελο αλλο το unit και αφου λεει  treated as a single combined unit και οχι model τοτε ο χαρακτηρας περνει hard cover.Ας το θεσουμε διαφορετικα,sniper βολη και βλεπουμε τα πρυμα του unit στο οποιο ο χαρακτηρας βρισκεται μπροστα και μπορουμε να διακρινουμε το κεφαλι του ας πουμε.-1 η -3?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Ηλικία : 41
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sniper Rule !   Δευ 19 Μάης 2014, 10:13

Βορομιρ, νομιζω εισαι λαθος , υπαρχουνε ειδικοι κανονες για το πως συμπεριφερεσε στο σουτινκ και στη μαγεια οταν κανει join μια μοναδα , ενα μονστρους ινφαντρυ.
απο εκει και περα το βιβλιο ειναι σαφης για το αν περνει η δε περνει χαρντ κοβερ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Sniper Rule !
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: